|
Post by aukjesonymusic on Sept 25, 2013 9:17:43 GMT 1
Smilers, wie-o-wie helpt er mee om Miley nóg bekender te maken in Nederland? En nóg meer mensen erop te wijzen dat Bangerz bijna in de winkelschappen ligt? Vanaf vandaag sturen wij namelijk alle Smilers een pakket met Miley-posters en -flyers om aankomende week te gaan verspreiden. Degene die dit op de creatiefste, leukste en pro-actiefste manier doet maakt dagelijks kans op Miley Cyrus goodies (Shirts, CD's, DVD's, etc.)! Dus hoe doe je mee?- Stuur jouw huisadres naar anna@sonymusic.com - Ontvang (gratis) een pakket met flyers/posters op jouw deurmat - Verspreid dit materiaal in jouw omgeving - Fotografeer dit - Upload deze foto's HIER op het Miley Cyrus Forum - in een nieuw onderwerp svp. - Van Vrijdag (27 Sept) tot Vrijdag (11 Okt) maken we elke dag een winnaar bekend die een Miley Cyrus goodie wint EN twéé kaartjes voor het exclusieve Miley Party 2 Oktober @ Pathé Arena! Meedoen is gratis en vrijblijvend. Niks moet, alles mag! Maar hoe pro-actiever jullie zijn, hoe meer Miley-fans we zullen hebben in Nederland. En wie weet, als we genoeg Smilers in Nederland hebben komt ze wellicht ooit wel hierheen!? Fingers crossed. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ons. Succes Smilers! Let op: Wij [Sony Music] zijn niet aansprakelijk voor jullie acties, dus denk groot, maar denk legaal . Meedoen is gratis en vrijblijvend. Niks moet, alles mag! Maar hoe pro-actiever jullie zijn, hoe meer Miley-fans we zullen hebben in Nederland. En wie weet, als we genoeg Smilers in Nederland hebben komt ze wellicht ooit wel hierheen!? Fingers crossed. Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als ons. Succes Smilers! Let op: Wij [Sony Music] zijn niet aansprakelijk voor jullie acties, dus denk groot, maar denk legaal .
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by lauramileynl on Sept 25, 2013 10:07:33 GMT 1
Ik heb het pakket vanochtend ontvangen en wauw.... Echt ze zien er geweldig mooi uit!!! Deze gaan super opvallen & kan niet wachten om ze te gaan verspreiden
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Sept 25, 2013 10:44:35 GMT 1
Dat vind ik tof om te horen Laura! Ik heb mijn best gedaan om er iets tofs van te maken voor jullie allemaal . Succes met het verspreiden!
|
|
Veronique
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team ♥
|
Post by Veronique on Sept 25, 2013 14:35:49 GMT 1
ik heb ze net binnen gekregen en ik vind ze echt super mooi. leuk gedaan! ik ga ze overal ophangen x
|
|
minimileyeve
Nieuwe Smiler
I'm not a barbie doll I'm not perfect, I'm just me.
|
Post by minimileyeve on Sept 25, 2013 15:02:37 GMT 1
ik heb al een mailtje gestuurd hopelijk mag ik meedoen zou echt super geweldig zijn!!!!
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Sept 25, 2013 16:29:18 GMT 1
ik heb al een mailtje gestuurd hopelijk mag ik meedoen zou echt super geweldig zijn!!!! Natuurlijk mag je meedoen! Wat is je mail-adres, dan kan ik even dubbel controleren of ik je mail voorbij heb zien komen?
|
|
minimileyeve
Nieuwe Smiler
I'm not a barbie doll I'm not perfect, I'm just me.
|
Post by minimileyeve on Sept 25, 2013 16:41:07 GMT 1
ik heb al een mailtje gestuurd hopelijk mag ik meedoen zou echt super geweldig zijn!!!! Natuurlijk mag je meedoen! Wat is je mail-adres, dan kan ik even dubbel controleren of ik je mail voorbij heb zien komen? evelienbosscher11@hotmail.com hier is mijn mail-adres alvast bedankt voor het kijken
|
|
|
Post by thaleastifler on Sept 25, 2013 16:58:55 GMT 1
Ik heb het pakket nog niet ontvangen, maar als ik het heb ga ik er meteen mee aan de slag. Kan niet wachten ^^
|
|
|
Post by icantstop on Sept 25, 2013 18:05:03 GMT 1
Vet cool!! heb meteen mailtje gestuurd net. vraagje wat is die Miley party bij de pathe? Kan je daar ook kaartjes voor kopen wil er heel graag bij zijn!
|
|
Inge Coljé
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team!
|
Post by Inge Coljé on Sept 25, 2013 19:29:24 GMT 1
Pakket vandaag ontvangen! De posters en flyers zijn super mooi geworden
|
|
Inge Coljé
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team!
|
Post by Inge Coljé on Sept 25, 2013 19:31:04 GMT 1
Vet cool!! heb meteen mailtje gestuurd net. vraagje wat is die Miley party bij de pathe? Kan je daar ook kaartjes voor kopen wil er heel graag bij zijn! Bij de Miley Party krijg je Miley: The Movement te zien en mag je naar Bangerz luisteren voordat die uit is. Zover ik weet zijn kaartjes alleen te winnen.
|
|
|
Post by Filip on Sept 25, 2013 20:06:58 GMT 1
Hey ik heb net een mailtje gestuurd ik probeer iedereen van school een smiler te maken mijn email is filiphrnl@hotmail.com
|
|
|
Post by icantstop on Sept 26, 2013 10:21:23 GMT 1
Vet cool!! heb meteen mailtje gestuurd net. vraagje wat is die Miley party bij de pathe? Kan je daar ook kaartjes voor kopen wil er heel graag bij zijn! Bij de Miley Party krijg je Miley: The Movement te zien en mag je naar Bangerz luisteren voordat die uit is. Zover ik weet zijn kaartjes alleen te winnen. Cool dankjewel voor je antwoord!
|
|
|
Post by icantstop on Sept 26, 2013 10:25:39 GMT 1
voor de zekerheid zet ik ook even net als de andere me email erop voor de zekerheid dat ie is aangekomen lovekoeinmy@hotmail.com
|
|
jorenduff
Nieuwe Smiler
Big fan of: Hilary Duff, Miley Cyrus, Ke$ha, Demi Lovato and Carrie Underwood!
|
Post by jorenduff on Sept 26, 2013 15:25:15 GMT 1
Hopelijk ben ik nog op tijd! Ik heb ook een email verstuurd! Mijn emailadres is: joren_duff@hotmail.com! Kan niet wachten om dit te verspreiden ik heb het al eens eerder gedaan!
|
|