lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by lauramileynl on Oct 7, 2013 12:03:55 GMT 1
Ben afgelopen week begonnen met het verspreiden van de posters & flyers! (:
Heb al een aantal reacties gehad van mensen die ze hebben gespot in het centrum haha!
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Oct 7, 2013 14:33:56 GMT 1
Ben afgelopen week begonnen met het verspreiden van de posters & flyers! (: Heb al een aantal reacties gehad van mensen die ze hebben gespot in het centrum haha! Ik zag je werk net voorbij komen Laura, TOP! Leuk dat mensen er ook op reageren .
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Oct 7, 2013 14:34:52 GMT 1
ik hen nog steeds geen andword is mijn mail al binnen gekomen mijn email rania_kurd@hotmail.nl love alle smilers Rania, jouw mail hebben wij zeker ontvangen! Heb jij je pakket al ontvangen?
|
|
|
Post by aukjesonymusic on Oct 7, 2013 14:35:30 GMT 1
Aw man al het werk van zondag met de posters, voor niets. Blokker heeft hem er al weer afgehaald, en Bruna en Bart Smit en V&D hebben hem nooit opgehangen.... :/ Ugh, wat jammer Stephanie! Was tof geweest als V&D etc hem werkelijk hadden opgehangen, maar helaas peanutbutter!
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
|
Post by lauramileynl on Oct 8, 2013 17:14:08 GMT 1
Helaas zijn er kinderachtige mensen en hebben helaas van mijn posters verscheurd... Hij hangt nog wel maar helaas verscheurd.
|
|
|
Post by xostephanie on Oct 9, 2013 17:43:47 GMT 1
Lekker is dat. Ik kan niet meedoen aan deze actie, want alle winkels hebben de posters weggegooid en helemaal niet opgehangen al mn werk voor niets. Maar 2 winkels die het wel hadden, maar heel eventjes.
|
|
|
Post by xostephanie on Oct 9, 2013 17:46:58 GMT 1
5w man al het werk van zondag met de posters, voor niets. Blokker heeft hem er al weer afgehaald, en Bruna en Bart Smit en V&D hebben hem nooit opgehangen.... :/ Ugh, wat jammer Stephanie! Was tof geweest als V&D etc hem werkelijk hadden opgehangen, maar helaas peanutbutter! Helaas ja Had zo gehoopt dat ze hem zouden ophangen. Want ze waren heel positief en gingen ook echt een plek uitzoeken om hem op te hangen.... winkel heeft hem er wel lang opgehad, en dat was de winkel waar mijn moeder werkt, maar die is er inmiddels ook al af, omdat het eigenlijk niet mocht, maar ze heeft het toch gedaan voor mij! En sinds die poster er heeft gehangen, komt Wrecking Ball heel vaak op de radio daar! Yay!! Dus toch nog goede promo daar.
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
|
Post by lauramileynl on Oct 13, 2013 12:11:49 GMT 1
Lekker is dat. Ik kan niet meedoen aan deze actie, want alle winkels hebben de posters weggegooid en helemaal niet opgehangen al mn werk voor niets. Maar 2 winkels die het wel hadden, maar heel eventjes. Steph probeer anders op je school, die is super groot dus zien veel mensen hem!
|
|
|
Post by xostephanie on Oct 13, 2013 21:42:17 GMT 1
Lekker is dat. Ik kan niet meedoen aan deze actie, want alle winkels hebben de posters weggegooid en helemaal niet opgehangen al mn werk voor niets. Maar 2 winkels die het wel hadden, maar heel eventjes. Steph probeer anders op je school, die is super groot dus zien veel mensen hem! Dat is waar! Alleen zit ik in een gebouw wat er naast zit, dus daar zijn niet heel veel mensen. Maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip!
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
|
Post by lauramileynl on Oct 14, 2013 9:18:22 GMT 1
Steph probeer anders op je school, die is super groot dus zien veel mensen hem! Dat is waar! Alleen zit ik in een gebouw wat er naast zit, dus daar zijn niet heel veel mensen. Maar ik kan het proberen. Bedankt voor de tip! Hang hem in beide gebouwen op haha!
|
|
|
Post by Smiler on Oct 14, 2013 15:10:03 GMT 1
Ik heb me opgegeven is het gratis en hoe lang duurt het voordat het komt= Ik kan niet wachten om de posters te versprijden! Heb je mijn mail ontvangen= Mijn email is xgiovannax3@gmail.com
|
|
|
Post by Smiler on Oct 14, 2013 15:12:49 GMT 1
(verspreiden'
|
|
|
Post by smiler on Apr 28, 2014 20:25:41 GMT 1
hey ik heb vragje ik wil een t-shirt van miley maar waar kan ik die kopen?
|
|