|
New miley
Sept 16, 2013 18:46:31 GMT 1
via mobile
Post by Directioner on Sept 16, 2013 18:46:31 GMT 1
Hii, ik dacht ik begin vast een onderwerp. Wie is het met me eens dat de oude miley veel leuker was dan de nieuwe miley? Doeii x
|
|
Eva
Streetteam lid
|
Post by Eva on Sept 16, 2013 19:04:23 GMT 1
Ik ben het daar niet mee eens, voor mij is er geen oude of nieuwe miley. Miley is nog steeds de zelfde persoon, ze is alleen ouder geworden!
|
|
|
New miley
Sept 16, 2013 19:28:11 GMT 1
via mobile
Post by Directionerx on Sept 16, 2013 19:28:11 GMT 1
Ik ben het daar niet mee eens, voor mij is er geen oude of nieuwe miley. Miley is nog steeds de zelfde persoon, ze is alleen ouder geworden! Ze wil niet meer gezien worden als 'dat meisje die Hannah Montanna speelt' , en dat snap ik ook wel. Maar ik vind nou niet dat het er beter op is geworden.
|
|
|
Post by thaleastifler on Sept 20, 2013 9:02:29 GMT 1
Ik ben het daar ook niet mee eens, Miley is even leuk als eerst !
|
|
|
Post by femmetjuh on Sept 20, 2013 21:50:54 GMT 1
er is geen 'oude' en 'nieuwe' miley, ze is altijd gewelig!!
|
|
xxsamia
Nieuwe Smiler
Can't wait for the Ema's/my birthday 10-11-13
|
Post by xxsamia on Sept 21, 2013 21:36:57 GMT 1
er is geen 'oude' en 'nieuwe' miley, ze is altijd gewelig!! Daar heb je helemaal gelijk in!!
|
|
Geen probleeeem....
Guest
|
Post by Geen probleeeem.... on Oct 1, 2013 19:16:49 GMT 1
Ik heb er echt geen probleem mee dat Miley is ''veranderd''. Er is ook zeker geen nieuwe Miley.
MAAR... Waarom moest ze haar haar kort knippen, blonderen, in onderbroeken rondlopen en haar tong bij elke foto/video uitsteken?
Ze was mooi zoals ze was: een echte country-girl en gewoon mooi van zichzelf.
Ze is zeker ouder geworden, maar dit hoefde toch niet?
En ik wil hiermee echt geen ruzie veroorzaken, of allemaal boze reacties hoor want ik vind het wel vet hoe ze nu is ;).
groetjesss MEEEEE
|
|
|
Post by ben er mee eens on Oct 4, 2013 19:55:48 GMT 1
Hii, ik dacht ik begin vast een onderwerp. Wie is het met me eens dat de oude miley veel leuker was dan de nieuwe miley? Doeii :) x Ik ben met je mee eens ik vind haar nou echt niet meer leuk , ze was vroeger leuker en mooier en nu lelijk en playboyer geworden ze had lang haar langer we can't stop is wel een leuk liedje ken je die hoedrown die moest ik op school dansen maar zzie haar dan is toch niet meer mooi ik hoop dat ze lang weer laat groeien (haar) Groetjes brytt
|
|
Inge Coljé
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team!
|
Post by Inge Coljé on Oct 6, 2013 19:25:05 GMT 1
Hii, ik dacht ik begin vast een onderwerp. Wie is het met me eens dat de oude miley veel leuker was dan de nieuwe miley? Doeii x Wat doe je op deze site als je Miley niet leuk vind?
|
|