lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by lauramileynl on Sept 12, 2013 11:36:54 GMT 1
Hi Smilers (: Ik dacht misschien is het handig dat er een pagina komt waar we acties kunnen bedenken & bespreken om Miley en haar album/singles te promoten dus vandaar... ) Misschien kunnen we hier wat afspreken om binnenkort met zijn allen op een bepaalde dag & tijdstip naar een radio station te gaan tweeten/smsen met de vraag of ze We Can't Stop of Wrecking Ball willen draaienVOORBEELD:@qmusicnl Zouden jullie alstublieft (We Can't Stop/WreckingBall) willen draaien van Miley Cyrus haar nieuwe album Bangerz ??
(Ik weet dat we dit al hebben gedaan een aantal weken terug, en we zijn opgevallen bij de DJ's maar we zijn nu al wat verder en de singles hebben meer succes dus we moeten gewoon weer van ons Smilers laten horen haha)2) Op 4 oktober komt Bangerz al uit in Nederland en we zouden onze liefde kunnen laten blijken door misschien af te spreken om een Trending Topic te maken.VOORBEELD: #HollandLovesBangerz of als jullie andere ideeën hebben voor een hashtag haha. - Laura
|
|
Eva
Streetteam lid
|
Post by Eva on Sept 12, 2013 17:18:26 GMT 1
Top idee Laura!
|
|
Fleur
Streetteam lid
|
Post by Fleur on Sept 12, 2013 18:28:54 GMT 1
Goed idee! We kunnen allebei de ideeën uitvoeren! Nu nog even een datum met z'n alle afspreken! Wat dachten jullie ervan om aankomende zaterdag (14 september) de radio dj's te tweeten of vinden jullie het beter op een doordeweekse dag te doen? En zullen we dan 4 oktober #HollandLovesBangerz tweeten zodra het album uit is? Laat even weten welke dag jullie het beste vinden, weekend of doordeweeks? Zodra we een datum hebben kunnen we onder het kopje Miley Street Team meer info over de actie plaatsen! Wie doet er mee?
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
|
Acties!
Sept 13, 2013 10:45:41 GMT 1
Post by lauramileynl on Sept 13, 2013 10:45:41 GMT 1
Ik denk dat we het misschien beter niet op een zaterdag kunnen doen maar misschien is zondag wel een goed idee. Wat ik merk op mijn twitter is dat op zondag de meeste mensen tijd hebben & misschien is het ook handig want het is dan het begin van een nieuwe week en kunnen ze misschien Miley's song nog ergens tussen plannen!
|
|
kusjescarolien
Streetteam lid
"I never meant to start a war"
|
Acties!
Sept 13, 2013 17:42:44 GMT 1
via mobile
Post by kusjescarolien on Sept 13, 2013 17:42:44 GMT 1
Top idee! Wel is lastig voor een datum! Zo speel ik voetbal op zondag en ben dan eigenlijk pas 'savonds thuis, en morgen (14september) heb ik vanaf 3uur feesten en partijen en ben dus niet vaak online !! Ik vind het ook een goed idee om op 4oktober de trending topic #HollandLovesBangerz te trending !
|
|
Fleur
Streetteam lid
|
Post by Fleur on Sept 13, 2013 17:46:59 GMT 1
Maar doordeweeks is misschien weer lastig door dat we allemaal verschillende schooltijden hebben.. Ik vind zondag opzich ok wel een goed plan.. iemand nog idee voor een andere dag wat misschien beter uitkomt?
|
|
radiatalove17
Nieuwe Smiler
remember only god can judge us forget the haters cause somebody loves ya
|
Acties!
Sept 15, 2013 21:37:44 GMT 1
Post by radiatalove17 on Sept 15, 2013 21:37:44 GMT 1
Ik vind dat een heel goed idee dat we #HollandLovesBangerz gaan trenden!
|
|
radiatalove17
Nieuwe Smiler
remember only god can judge us forget the haters cause somebody loves ya
|
Acties!
Sept 15, 2013 21:43:10 GMT 1
Post by radiatalove17 on Sept 15, 2013 21:43:10 GMT 1
alleen moeten we een dag en tijd bespreken met alle smilers van NL !
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
|
Post by lauramileynl on Sept 16, 2013 18:49:16 GMT 1
Fleur heeft een bericht geplaatst over de dag & tijd maar ik zal hem hier ook even kopieren en plakken:
Hey Smilers! Zondag 22 September willen we beginnen met onze allereerste Miley promo actie! Het plan is als volgt: We gaan op Zondag 22 September om 12 uur allemaal tegelijk q music tweeten om Wrecking Ball te draaien! Voorbeeld van een tweet zou kunnen zijn: #QmusicDraaiWreckingBall @qmusicnl (hier kan je zelf natuurlijk nog iets leuks aan toevoegen maar het gaat erom dat je de hashtag en @qmusicnl gebruikt!) Ik hoop dat jullie allemaal meedoen om het een trending topic te maken!
Heel veel succes! Fleur
|
|
|
Acties!
Sept 17, 2013 18:20:18 GMT 1
Post by smileymiley on Sept 17, 2013 18:20:18 GMT 1
Leuk idee! Misschien kunnen we ook ooit een smiler meeting houden? In het teken van Bangerz. Dat we dan bijv. met zijn allen een bangerz-buy out gaan doen, en alle cd's voor andere cd's plaatsen enzovoort enzovoort, misschien hebben andere mensen nog leuke ideeen?
|
|