Eva
Streetteam lid
|
Post by Eva on Sept 11, 2013 19:26:13 GMT 1
|
|
Fleur
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by Fleur on Sept 11, 2013 20:17:25 GMT 1
Geweldige video! Ik vind de betekenis achter de video heel mooi en vind het ook mooi om te zien dat miley zich 'letterlijk' helemaal bloot geeft aan haar gevoelens! Liedje is ok geweldig! ♥
|
|
|
Post by RebeccaCyrus on Sept 11, 2013 20:47:32 GMT 1
Precies! Ik vind het echt een super mooi nummer en de video erbij maakt het helemaal af. Het zoenen van de hamer en het naakt zijn heeft wel een vergezochte betekenis maar ik vind het echt heel mooi nu ik ook de betekenis erachter weet. trouwens, maakt het heel veel uit dat ze geen kleding aan heeft? I mean... PERFECTION............ -JustSaying-
|
|
|
Post by MonaCyrus on Sept 11, 2013 20:49:22 GMT 1
Sorry maar ik heb duizend miljoen keer het verhaal erachter moeten uitleggen. Iedereen riep rond hoe seksueel ze deed. Maar ze begrijpen niet dat ze met haar naaktheid laat zien dat ze zich letterlijk blootstelt. Ik vind het een prachtige foto en hoe het ook kan, ik moet elke keer huilen.
|
|
|
Post by mylou1998 on Sept 11, 2013 21:00:28 GMT 1
Ik vind het echt een prachtig en mooi liedje.
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by lauramileynl on Sept 13, 2013 12:10:05 GMT 1
|
|
mileycyrusfannl
Nieuwe Smiler
Miley is perfect , was ik maar Miley maar er is er maar 1 de echte ♥
|
Post by mileycyrusfannl on Sept 13, 2013 18:54:05 GMT 1
Ik vind het indd ook een heel mooi en rakend liedje het raakt me echt heel erg! En al die negatief reactie's moet ze scheit aan hebben zei is zoals ze is en iedereen leeft maar keer logisch dat je dingen uitprobeerd. Xoxo
|
|
minimileyeve
Nieuwe Smiler
I'm not a barbie doll I'm not perfect, I'm just me.
|
Post by minimileyeve on Sept 13, 2013 20:37:42 GMT 1
Ik hou van het liedje en het filmpje ik vind het heel gedurfd echt geweldig. Ik word echt helemaal gek van die stomme reactie's als katy Perry of Rihanna naakt in een clip zit dan is het oke, maar als Miley het doet is het opeens gestoord echt zo dom. Miley Cyrus is en blijft mijn Idol love her!
XxX Evelien
|
|
|
Post by SABRINA VAN ELDS on Oct 2, 2013 14:15:41 GMT 1
IK VIND HET ECHT EEN KUT CLIPJE EN ZE IS ECHT EEN HOER JE GAAT TOGG GEEN HAMMER TONGUUHUUU
EN OP EEN BAL NAAKT(!!!!)ZITTUUHUUHHUUHHHUUU..........ECHT EEN SLET KANKER BITCH DAT ZE IS HHOOEERR.....JB IS GWN HOT EN D IS GAY ....LOGIESSSSSSSSSSSSSSSSE
|
|
|
Post by SABRINA VAN ELDS on Oct 2, 2013 14:17:21 GMT 1
Ik hou van het liedje en het filmpje ik vind het heel gedurfd echt geweldig. Ik word echt helemaal gek van die stomme reactie's als katy Perry of Rihanna naakt in een clip zit dan is het oke, maar als Miley het doet is het opeens gestoord echt zo dom. Miley Cyrus is en blijft mijn Idol love her! XxX Evelien sukkel iedereen die dat doet is een hoer ...duhu
|
|
minimileyeve
Nieuwe Smiler
I'm not a barbie doll I'm not perfect, I'm just me.
|
Post by minimileyeve on Oct 3, 2013 20:39:31 GMT 1
SEBRINA DOE EENS NORMAAL ALS JE GEEN SMILER BENT DAN HOOR JE HIER NIET!!! EN HOU OP MET DIE ZIEKTE SCHELDEN WEET JE WEL HOE ERG DAT IS DENK EERST EENS NA VOOR DAT JE ZOIETS ZEGT WEET JE WEL WAT VOOR INPECT DAT KAN HEBBEN OP ANDERE?!!!!!
|
|