|
BANGERZ
Sept 11, 2013 20:26:37 GMT 1
via mobile
Post by MonaCyrus on Sept 11, 2013 20:26:37 GMT 1
Hey guyssss
Het leek mij een goed plan om zo snel mogelijk te beginnen met promoten van Mileys nieuwe album Bangerz. Ik bedoel, 8 oktober is al bijna he!
Wij hadden als idee om de 8ste sowieso een buyout te doen, naar idee van Laura. Een buyout is zegmaar dat je met een hele groep tegelijk het album gaat kopen. Wij dachten dit op een centrale, openbare plek te doen zoals bijvoorbeeld Utrecht Centraal.
Maar tot die tijd is het natuurlijk ontzettend belangrijk dat het album veel populariteit krijgt. Na het grote succes van We can't stop en wrecking ball is Miley al zeker onder de aandacht maar weinig mensen zijn op de hoogte van het album.
Zouden we voor binnenkort een data kunnen afspreken om bijeen te komen en echt actie te ondernemen voor 8 oktober?
Xoxo
|
|
lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
BANGERZ
Sept 11, 2013 21:51:15 GMT 1
Post by lauramileynl on Sept 11, 2013 21:51:15 GMT 1
Bedankt voor mijn naam erbij Moon hahaha! We moeten idd snel beginnen met echt goed promoten van Bangerz. En alle aandacht die Miley op dit moment heeft (door de VMA's, WCS en WB) kunnen we nu mooi gebruiken om mensen te laten weten dat het album eraan komt! Hoe beter het album verkoopt in Nederland, hoe groter de kans dat Miley een keer langs komt voor een optreden dus hopelijk wilt iedereen hier helpen met de promotie!! Nu de vraag... Wat gaan we doen?
|
|