lauramileynl
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team! ♥
|
Post by lauramileynl on Oct 1, 2013 12:09:18 GMT 1
Hi Smilers!! Met zijn alle moeten wij ervoor zorgen dat de promo posters & flyers voor Bangerz door zoveel mogelijk mensen gezien wordt en verspreiden door heel Nederland. Op dit forum staat al een topic waar je foto's kan plaatsen van de posters die je hebt opgehangen enzo & er zijn al veel Smilers hard aan het werk met promoten. Maar ik dacht misschien is het handig om een topic aan te maken waar we elkaar kunnen helpen met wat de beste plekken zijn om deze posters op te hangen... Hier zijn wat tips van mij maar het zou super zijn als ze aangevult worden met tips van jullie: - Vraag of je ze mag ophangen bij winkels zoals; Free Record Shop, Plato, Media Markt en andere winkels waar ze albums verkopen. - Boekwinkels, omdat ze hier vaak tijdschriften verkopen met Miley op de cover. Zoals AKO, Bruno, American Book Center, etc. - Ik weet niet of het legaal is, maar je zou ook flyers in de tijdschriften kunnen doen. Zoals in de Hitkrant, Meiden Magazine, Cosmogirl etc. - Een poster/aankondigingen bord bij jou op school en sportvereniging - Een (plaatselijk) poppodium/concertgebouw - Trein & busstations - Je slaapkamerraam - Op je fiets of auto als je die hebt - Bij je werk - Op een te koop/aangeboden/gezocht/reclame bord in de supermarkt etc. Heb jij nog tips? Laat het weten in een reactie hieronder!
|
|
Fleur
Streetteam lid
|
Post by Fleur on Oct 4, 2013 17:54:00 GMT 1
Flyers uitdelen op straat, op kluisjes hangen op school, wc deuren
|
|
Fleur
Streetteam lid
|
Post by Fleur on Oct 8, 2013 17:15:49 GMT 1
Goede tip voor promotie van bangerz is het album afspelen in de klas! Neem je cd of speaker en telefoon met bangerz mee naar school en speel de tracks af! Ik heb het ok gedaan in de klas en het heeft heel goed geholpen! Iedereen was enthousiast over het album en na school ben ik met een aantal klasgenoten naar de mediamarkt gegaan omdat zij ok het album wilde hebben! Natuurlijk kan je het ok in andere grote gezelschappen afspelen! Succes allemaal! <
|
|
Inge Coljé
Streetteam lid
Lid van het Nederlandse Miley Cyrus Street Team!
|
Post by Inge Coljé on Oct 10, 2013 21:48:54 GMT 1
Onder/op verkeersborden is ook een goeie
|
|